دومین حمله مقاومت عراق به اراضی اشغالی در کمتر از ۲۴ ساعت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینۀ جنگ اسرائیل یورش به رفح را تصویب کرد روسیه یک نظامی آمریکا را بازداشت کرد یائیر لاپید: یک نفر نتانیاهوی دیوانه را متوقف کند اردوغان با تقدیر از حماس: اسرائیل باید با آتش بس موافقت کند گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و هنیه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردار غیاثی: انقلاب اسلامی، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توسعه گروه‌های جهادی است ماکرون: فرانسه به دنبال جنگ با روسیه نیست حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی + فیلم اختلافات نتانیاهو و رئیس شاباک بالا گرفت جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه اعدام ۱۱ تروریست داعشی در عراق حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح کاخ سفید: نتانیاهو با بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم موافقت کرد حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان» رسانه عبری: تهاجم به رفح در کابینه اسرائیل تصویب شد فرانسه اعزام سرباز به اوکراین را تکذیب کرد
سرخط خبرها

برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه در بحرین، قطر و اردن + فیلم

  • کد خبر: ۲۰۷۱۲۹
  • ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸
برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه در بحرین، قطر و اردن + فیلم
چندین پایتخت عربی راهپیمایی و تظاهرات گسترده در همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و حمایت از پایداری آنها در برابر رژیم اسرائیل و محکومیت حملات این رژیم اشغالگر علیه ساکنان غزه بود.

به گزارش شهرآرانیوز، مردم بحرین، قطر و اردن امروز پس از برگزاری نماز جمعه در صد و پنجمین روز از حملات وحشیانه اسرائیل علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه در حمایت از فلسطینیان به خیابان ها آمدند و با برگزاری تظاهرات گسترده جنایات این رژیم اشغالگر را به شدت محکوم کردند.

بحرینی ها پس از اقامه نماز جمعه، در منطقه الدراز در غرب منامه پایتخت این کشور با برگزاری راهپیمایی همبستگی خود را با مردم مظلوم غزه اعلام کردند و حملات رژیم صهیونیستی علیه ساکنان این نوار باریکه را محکوم کردند.

مردم بحرین همچنین با اعلام حمایت از مردم یمن، عملیات نظامی نیروهای مسلح این کشور در آب های دریای سرخ در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی را ستودند و حملات نیروهای آمریکایی و انگلیسی به یمن را محکوم کردند.

تجمع مردم قطر در اعلام همبستگی با مردم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

صدها تن از شهروندان و ساکنان قطر نیز در میدان مسجد م« حمد بن عبدالوهاب» در دوحه تجمع کردند و بار دیگر حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل در نوار غزه را اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع از جامعه جهانی خواستند تا برای توقف جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل در نوار غزه و سرزمین های اشغالی فلسطین و مقابله با اقدامات تروریستی سازمان یافته این رژیم اشغالگر در هدف قراردادن غیر نظامیان و ویران کردن زیرساخت ها و آواره کردن فلسطینیان از مناطق محل سکونت خود، اقدام کند.

شرکت کنندگان در این تجمع همبستگی با مردم مظلوم غزه، پرچم های فلسطین و پارچه نوشته هایی در حمایت از فلسطینیان و عکس هایی از مسجد الاقصی و مقاومت فلسطین در دست داشتند و خواستار محاکمه رژیم صهیونیستی به خاطر جنایاتی که علیه مردم فلسطین می شود، شدند.

حمایت اردنی ها از مقاومت و پایداری مردم غزه پس از ۱۰۵ روز حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی

همچنین هزاران نفر از مردم اردن امروز پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری تجمع، همبستگی خود را با مردم مظلوم غزه اعلام کردند و مقاومت بیش از ۱۰۰ روزه آنها در برابر حملات وحشیانه و جنایات رژیم صهیونیستی را ستودند.

رسانه های اردن گزارش دادند که این تجمع در مقابل مسجد عباد الرحمن در منطقه الصویفیه در غرب امان پایتخت اردن که حدود سه کیلومتر با سفارت آمریکا فاصله دارد، برگزار شد.

این تجمع به دعوت « مجمع ملی حمایت از مقاومت» (اتحادیه حزبی) با شعار « ۱۰۰ روز ایستادگی و مقاومت در برابر جنایات نسل کشی رژیم اسرائیل » برگزار شد.

شرکت کنندگان در این تجمع شعارهای « گوش کن آمریکایی به این پیام ... ۱۰۰ روز است که شکست رژیم متجاوز » و « پیروزی نزدیک است»، « از زیر آوار بر می خیزیم ... ما در میان ویرانی متولد می شویم» ، سردادند.

آنها همچنین در جریان این تظاهرات بنرهایی را بر افراشتند که بر روی آنها نوشته شده بود: «عادی سازی را متوقف و از مقاومت حمایت کنید»، «۱۰۰ روز پایداری و ایثار، قهرمانی و سربلندی»، « یاوطن، یا مرگ».

شرکت کنندگان همچنین پرچم های فلسطین و اردن را بر سر داشتند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->